niedziela, 7 kwietnia 2013

Kremowa kaszka manna na mleku

Dzisiaj dla swojej córki postanowiłam ugotować kaszkę manną na mleku z tego przepisu. Rzeczywiście kaszka wyszła kremowa i delikatna, lekko słodka. Podałam ją z musem jabłkowym. Muszę się przyznać, że trochę tej kaszki sama jej wyjadłam ;) Pyszny początek dnia.


Składniki:
  • 1,5 szklanki mleka
  • 1/2 szklanki  śmietany 30%
  • szczypta soli
  • 1 łyżka cukru
  • 2,5 łyżki kaszy manny

1 szklankę mleka zagotować ze śmietanką, solą i cukrem. Do pozostałej 1/2 szklanki mleka wsypać kaszę i wymieszać. Rozrobioną kaszę wlać na gotujące się mleko, mieszać i pogotować kilka minut aż kaszka zgęstnieje (moja jest dość gęsta bo dodałam więcej kaszy manny). Podawać np. z owocami lub ulubionym dżemem.
Smacznego :)

 

2 komentarze:

  1. Śmietanka w kaszce? Och, to musi rozpływać się w ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kremowa manna *-* mmm musi być smakowita ;D

    OdpowiedzUsuń