czwartek, 22 grudnia 2011

Kuch z migdałami

Na dobrych kilka dni rozłożyła mnie grypa żołądkowa. Nie życzę tego nikomu, mam nadzieje, że mnie to już nie spotka :(
Kuch z migdałami wypatrzyłam na tej stronie. Robi się je raz dwa, jest puszyste, lekko słodkie. Polecam.



Składniki :
  • 3 jajka
  • 175 g cukru
  • 250 g mąki
  • 150 g śmietany (ja dałam jogurt naturalny)
  • 16 g cukru waniliowego
  • 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
Polewa :
  • 200 g płatków migdałowych
  • 175 g cukru
  • 175 g margaryny

Jajka ubić z cukrami na jasną puszystą masę. Nadal miksując dodawać na przemian mąkę z proszkiem i jogurt (śmietanę). Ciasto wlać do blachy wyłożonej papierem do pieczenia. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 220 stopni C i piec przez 10 minut.

W tym czasie na gorącej patelni wymieszać składniki polewy. Podpieczone ciasto wyjąć z piekarnika, rozłożyć na nim równomiernie polewę i z powrotem włożyć do piekarnika. Piec kolejne 10 minut.
Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz