sobota, 24 listopada 2012

Liebster blog award

Po raz kolejny zostałam nominowana do blogowej zabawy. Tym razem za nominację bardzo serdecznie dziękuję Karolce z bloga "Zaczarowana Kuchnia".

Oto zasady:
Odpowiadamy na 11 pytań zadanych przez osobę, która Cię nominowała. Następnie należy nominować 11 innych blogów i poinformować o tym fakcie ich autorów oraz zadać im 11 pytań. Nie wolno nominować osobę, która Cię nominowała.

Odpowiedzi:
  1. Słodko czy wytrawnie? - słodko :)
  2. Ulubiona przyprawa? - cynamon
  3. Jakieś hobby oprócz gotowania? - sport, książki, książki :D
  4. Najlepsze co do tej pory ugotowałaś/upiekłaś? - mąż twierdzi, że sernik z masłem orzechowym i czekoladą, moja mama, że to był sernik cytrynowy ;)
  5. Najlepsza pora na gotowanie? -  lubię gotować rano, zaraz po śniadaniu i wypiciu kawki
  6. Czego nie może zabraknąć w Twojej kuchni/lodówce/spiżarni? - owoców! zwłaszcza jabłek - uwielbiam :)
  7. Ulubiona książka? - "Odwet" Jilliane Hoffman
  8. Podaj tytuł filmu okołokulinarnego/kulinarnego (najlepiej francuski) - jakoś nie przepadam za takimi filmami więc nie odpowiem na to pytanie
  9. Skąd się wziął pomysł na nazwę bloga, jego koncepcja? - bo dzięki mojej córce - Oliwce nauczyłam się gotować i to pokochałam oraz uwielbiam czekoladę! ;)
  10. Czy swoją przyszłość wiążesz z gotowaniem (zawodowo)? - chciałabym... :)
  11. Na ciepło/na zimno? - na ciepło :)
Teraz powinnam napisać kogo nominuję. Niestety, proszę mi wybaczyć i tego nie zrobię bo uważam, że kady blog (a jest ich dużo) zarówno ten mniej znany jak i bardziej zasługuje na każdą nominację. Każdy z nas odwala kawał dobrej roboty :) Osobiście zaglądam na wiele blogów, czerpię wiele inspiracji chociaż rzadko się udzielam, ale szanuję i cenię każdego. 
Karolka - jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za nominację i mam nadzieję, że nie będziesz zła, że nikogo nie nominowałam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz