środa, 4 stycznia 2012

Kolorowa sałatka z makaronem

Mamy styczeń a ptaki wesoło ćwierkają napawając mnie optymizmem i dając nadzieję, że niedługo zawita u nas wiosna. Z tego też powodu zrobiłam dzisiaj kolorową sałatkę z makaronem. Bardzo szybko się ją przyrządza i jest pyszna. Wrzuciłam do niej to co miałam pod ręką, trochę przypraw i gotowe :)


Składniki (na oko):
  • 1 czerwona papryka
  • kilka plastrów żółtego sera
  • kilka plastrów wędliny
  • duża garść makaronu kokardki
  • 2 jajka
  • pieprz, sól, tymianek
  • łyżeczka musztardy
  • majonez (ja dałam 2 łyżki)

Jajka ugotować na twardo. Makaron ugotować w osolonej wodzie. Szynkę, ser i paprykę pokroić w kotkę i wrzucić do dużej miski. Dodać ugotowany makaron. Jajka obrać ze skorupek i również drobno pokroić, wrzucić do miski. Dodać przyprawy oraz musztardę i majonez. Wszystko wymieszać i wstawić do lodówki aby się "przegryzła".
Smacznego.

1 komentarz: